torsdag den 18. marts 2010





















I morges kørte Sorta og jeg Kinik på arbejde. Så kiggede vi på hinanden, og når man kommunikerer med en hund, er ord så dejligt overflødige. Vi var rørende enige om, at vi nok bare lige skulle køre "derhen - du ved!" Det var kun lige begyndt at blive lyst, da vi ankom til den lille, ujævne p-plads ved Fladså, hvor vi jævnligt søger hen for at gå nogle dejlige ture. Her er både å, hede, marker og lidt skov, så stedet er ideelt for den slags ture.

Hende der, med næsen, I ved, oplevede en masse spændende spor. Vi gik ud mod vinden og håbede at møde kron- eller råvildt, men det skulle ikke lige være i dag. Så Sorta måtte nøjes med duftene og en heftig spurt efter en hare, mens jeg glædede mig over lyset og stilheden. En dejlig lang tur blev det til, inden vi kørte hjem til morgenkaffen. Her er nogle billeder fra tidligere - jeg har ikke helt styr på rækkefølgen, der er lidt af hvert. Men der er et par stykker med å og hede, og det var der, vi var i dag. De to billeder er fra november.
Jeg synte også lige, der skulle være et par billeder af vores egen indspilning af "Ka´De li´østers?"
Og så lige et fjollebillede: "jeg kan også se dum ud..."
Ja, jeg skal lige have fundet ud af, hvordan jeg får billederne til at sidde der på siden, hvor jeg vil have dem. Det kommer når jeg engang bliver lidt klogere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar