lørdag den 7. juli 2018

DANMARKS DOVNESTE BLOGGER SLÅR TIL IGEN !

Det påbegyndte blogskriveri var jo gledet lidt i baggrunden, da der pludselig kom en meddelelse om, at der nu var nye boller på suppen vedr. offentlighedslovgivning, datasikkerhed osv.

Så her er lige et par linjer. - billeder må komme senere, da jeg pt. ikke lige har styr på teknikken omkring overførsel fra mobilen.

Vi har jo stadig fire glade hunde, intet nyt der. Sorta er pludselig (14/4) blevet 10 år gammel, Oskar nærmer sig 9, og "drengene" Thor og Skolli er fyldt 5.

Det giver nogle sjove oplevelser med sådan en flok, og nogle få der knap er så sjove.

Derudover er jeg jo efterhånden gået helt i hundene med træningen. Jeg får ikke trænet noget videre med egne hunde, men er ret aktiv i DCH, og i år har jeg været så heldig at få tildelt hvalpetræningen. Det er sjovt og lærerigt, og en stor udfordring hvor jeg får brug for alt det jeg ved om hvalpe, adfærd osv. Lige nu holder vi ferie i klubben, men jeg skal starte med mit 3. hold i august.

Det var alt for nu, så må jeg se hvor mange år der går, inden jeg skriver lidt igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar